Monday, July 12, 2010

你珍惜过我吗?

如果有一天我消失了,请你不要再找我。
我的离开不是因为我不爱你而狠心的放下你,而是你不珍惜。
机会给了你一次又一次,我看不到你的改变。但我还是再给你一次又一次的机会。你的改变,还要我等多久?
我真的很累,我怕有一天,我走了,我就不再回头了。
我每次跟你说你的缺点,你听进去了吗?你有改吗?没有。
我说你说得我很累。
我怕我有一天累坏了,选择离开了。。
我懂离开才是对的,但是我却一直再给你机会。。我在等着你的表现。。但是我看不到。你还是一样的那么爱说谎。。
难道别人跟我说的“你是不可能会改的,因为你从小到大都一样,没有变过”是真的???是,我只是一直在给你机会表现。我蠢

3 comments:

Everlyn Chiang said...

Love is like tat gal..
Coz u stil let urself 2 c him everyday, tats y u stil kena hung up by ur stupid feelings like tis..

Jz leave him dy lah..
U'll forget bout him as time passes.
Jz make a decision n make sure u cnt c him for a long term or forever.

~Catherine's imperfect life~ said...

i know. thx. many people told me the same thing.... i will try my best!!

Everlyn Chiang said...

Coz me n them met the same prob as urs !!
Haha XD
Jz b more confident lah..
U're stil young gal !!
Worried there'll b no guys wil luv u like hw he luvs u dy?? rite?
U hv the qualifications dear..
U'll nvr knw who'll u meet in the future.
Jz let go of him nw..
No use wasting ur time on him..
Go go !! =D